Delta på Vildmarksmässan 6-8 mars i destinationens gemensamma monter

Vildmark_600x400_1Marknadsför dig tillsammans med andra turistentreprenörer på Vildmarksmässan i Stockholm 6-8 mars där vi tillsammans synliggör och marknadsför regionens unika natur- och kulturupplevelser kopplat till vår arktiska livsstil.

Besökarna på Vildmarksmässan har enaktiv livsstil och söker inspiration och nya intressanta resmål för outdoor-upplevelser.

Fem olika teman bildar årets koncept:
1. The fishing of Swedish Lapland – nischprodukter för entusiasten, den aktiva familjen, strömmande vatten etc

2. The hiking of Swedish Lapland – vandringar i våra olika kulturlandskap, korta eller långa leder för olika målgrupper etc

3. The adventure of Swedish Lapland – stora och små äventyr. Aktiva upplevelser som cykling, forsränning, kulturguidning, fotokurser etc 

4. The taste of Swedish Lapland – matkultur och smakupplevelser etc

5. Touring Swedish Lapland – paketerad ”Fly and drive”, Inlandsbanan, SJ, Norrtåg etc

 Mässpaket ”Vildmarksmässan”
• Samutställaravgift och deltagande i destinationen Swedish Laplands monter
• Mediapaket med pressbearbetning, annonsering och kampanjsida
• Kampanj i sociala medier• Publicering av produktinformation på mässans webb och mässkatalog
• Gemensam utbildningsdag med monterns utställare

Pris per deltagare
Företag: 5000 kr
Destination/Organisation: 17 000 kr
Pris exkl moms
Resa och logi tillkommer

Boka in dig senast 15 januari
För anmälan och frågor kontakta:
Annica Öhman, mässkoordinator
annica@swedishlapland.com
070-528 11 08

Begränsat antal platser
Din anmälan är bindande

Se bilder från Vildmarksmässan 2014