Swedish Lapand Visitors Board logotyp Europeiska unionen logotyp
English flagEng

Marknadsaktiviteter B2C

Är du intresserad av att nå ut direkt till resenärer? Tillsammans kan vi stärka platsvarumärket Swedish Lapland och bli mer attraktivt som resmål.

Arbetet direkt till slutkund handlar mycket om att skapa medvetenhet och ett sug hos potentiella resenärer att välja Swedish Lapland för sitt nästa reseäventyr.

Marknadsaktiviter inom B2C 

Inom B2C görs marknadsinsatser riktade direkt till slutkunder och konsumenter. Det handlar mycket om att fortsätta arbetet med att berätta om det fantastiska resmålet Swedish Lapland, att vi finns, vilka upplevelser man får här och vad Swedish Lapland står för.

Vi gör även marknadsinsatser som företag kan delta på till självkostnadspris. T ex erbjuder vi digitala annonskampanjer direkt mot slutkund som har gett väldigt fina resultat och genererat affärer för de företag som valt att vara med.

Vi arbetar även löpande med mediabearbetning och arrangerar pressbesök för media från hela välden. För detta arbete är det avgörande att vi arbetar tillsammans med er företag som ju är de som i slutändan tar emot journalister när de väl är på plats och låter dem uppleva det Swedish Lapland har att erbjuda.

Marknadsföring

Se marknadsaktiviteter B2B

Sök på Swedish Lapland

Skriv din sökning ovan och sökresultaten visas här nedan.