Swedish Lapand Visitors Board logotyp Mediefinansieras av Europeiska Unionen
English flag English

Marknadsaktiviteter B2B

Fotograf: Andy Anderson

Är du intresserad av att samarbeta med turoperatörer, agenter eller andra kommersiella verksamheter för att öka din försäljning? Inom B2B bedrivs bearbetning av Travel Trade-ledet och nya affärer och partnerskap för att driva försäljning till resenärer.

Marknadsbearbetning B2B

Marknadsbearbetning av återförsäljarledet sker bland annat genom visningsresor och mässor. Vi skickar regelbundet ut nyhetsbrev till återförsäljare med produkter och nyheter från företag inom Swedish Lapland. Dessutom arbetar vi med att hitta nya samarbetspartners för att hitta nya kanaler där företagens erbjudanden kan synas – lokalt, nationellt och internationellt.

För företag inom Swedish Lapland kan kostnaderna för aktiviteter ibland vara helt eller delvis subventionerad. För dig som företagare är det oavsett en investering i tid där du har en chans att nå fler och nya målgrupper.

Önskar du som företag inom besöksnäringen i Swedish Lapland att delta på någon av de aktiviteter som genomförs? Har du själv en idé eller ett önskemål om en aktivitet som kan genomföras inom regionens arbete för B2B, hör av dig till David Lind, Travel Trade Manager.

David Lind

Travel Trade Manager
david.lind@swedishlapland.com

Sök på Swedish Lapland

Skriv din sökning ovan och sökresultaten visas här nedan.